.......

 

چه آسان پایان می بخشند. 

به همان سادگی که آغاز می دهند. 

سپس، 

به دنبال سرنوشت خود می روند . 

تا روزی دیگر 

که باز شروعی دهند یا پایانی. 

و در این میان  

تنها من هستم و کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین . 

تنها من هستم و اسمی حک شده بر پیشانی ام . 

تنها من هستم و دروغ هایی که تا ماهها تکرار می شوند . 

خسته شده ام ..... 

ای کاش پایانی بر زندگی ام بود . 

                                                           " اهواز- 1101/80 "

......

تلاشی کن  

حرکتی، کوششی. 

برای اثبات سخنانت . 

برای یاری من . 

برای حفظ زندگیمان . 

تنهایم .... 

دستانم خالیست ..... 

دستانت را به من ده  

کمکم کن  

کمکت می کنم . 

زندگیمان در منجلاب نابودی ست . 

ولی افسوس... 

افسوس 

که تو تنها نظاره گر نابودی آنی.  

                       

                                                                     " اهواز - 11/01/1380"